ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с изпълнение на Административен договор № BG05M9OP001-2.019-0008 "Предоставяне на 5 нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства на територията на община Бургас", Приоритетна ос 2: Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, процедура BG05M9OP001-2.019 "Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите - ЕТАП 2 - предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства" КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 година,
Община Бургас обявява прием на документи за подбор на персонал по проект № BG05M9OP001-2.019-0008 "Предоставяне на 5 нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства на територията на община Бургас": за предоставяне социална услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки и множествени увреждания и техните семейства" във връзка с утвърдена процедура за подбор.
Информация за провеждане на процедура за подбор за всички кандидати:
1.Работодател: Община Бургас
2.Място на работа: "Преходно жилище", гр. Бургас, кв. "Акации", ул. "Беласица" № 9
3.Характер на работата: Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността на потребителите за следните длъжности:
Директор - 1 работно място; Социален работник - 1 работно място, Медицинска сестра - 1 работно място.
Характер на работата:
- Директор - Организира, ръководи и контролира на дейността на "Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки и множествени увреждания и техните семейства", Община Бургас в съответствие с действащото законодателство. Разработва бюджета и упражнява контрол върху утвърдения бюджет и отговаря за законосъобразното и целесъобразното изразходване на средствата.
- Социален работник - Проучва индивидуалните особености и потребности на клиентите и техните семейства и вписва информация в индивидуалните планове, Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия; Участва във всички дейности във връзка с цялостната подкрепа на потребителите, настойници, роднини; Води задължителната документация и отчетност съгласно нормативните изисквания и Правилника за вътрешния ред; Осъществява връзки с други социални услуги, институции, държавни и общински служители, НПО;
- Медицинска сестра - Осъществява медицински прегледи на клиентите и следи общото здравословно състояние на децата и младежите в жилището. Сътрудничи си с други медицински специалисти. Контролира приема на лекарствени продукти и наблюдава реакцията на организма от лечението. Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите;
4. Изисквания за заемане на длъжностите:
За длъжност - Директор
- Образование - висше, степен: магистър; специалност: "Социални дейности", "Психология", "Социално-психологическо консултиране";
- Условия за стаж по специалността - не се изисква, стажът и опитът се считат за предимство;
- Владеене на Microsoft Office; Internet - счита се за предимство;
- Нагласи за работа с хора с увреждания, взаимодействие с различни институции;
- Допълнителни квалификации и опит са предимство.
За длъжност - Социален работник
- Образование - висше, степен: бакалавър, магистър; специалност: "Социални дейности", "Социално-психологическо консултиране", "Социална педагогика";
- Условия за стаж по специалността - не се изисква, стажът и опитът се считат за предимство;
- Владеене на Microsoft Office; Internet - счита се за предимство;
- Нагласи за работа с хора с увреждания, взаимодействие с различни институции;
- Допълнителни квалификации и опит са предимство.
За длъжност - Медицинска сестра:
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен - "специалист"/"бакалавър"
- Специалност - мед. сестра, акушерка, фелдшер;
- Професионален опит - минимум 1 /една/ година трудов стаж по специалността;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
5. Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец - за всички длъжности;
- Автобиография по образец - за всички длъжности;
- Копие от документи за придобита образователна степен/независимо от степента;
- Документ доказващ професионален опит /трудова или служебна книжка, договор и т.н./ /при започване на работа/.
- Документ за самоличност за справка /при започване на работа/.
- Медицинско свидетелство за работа /при започване на работа/.
6. Срок за предоставяне на услугата - до 31.12.2023 г.
7. Начинът на провеждане на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
- Оценка по документи;
- Оценка на кандидатите чрез провеждане на интервю.
- Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери".
- Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство
Документи за кандидатстване ще се приемат в срок до 16.12.2020 г.
За информация: 056/907472
Лице за контакти:
Зорница Йорданова - Старши експерт "Здравеопазване и социални дейности"
ЙОРДАНКА АНАНИЕВА
Зам.-кмет "Образование, здравеопазване, социални дейности и младежки политики" при Община Бургас